Nu börjar vi bli stora <3.

Nu börjar det närma sig dagen då valparna som tidigast kan flytta hemifrån. De små korvarna börjar nu bli stora korvar som vill få ut mer av världen än bara våran valplya. De är nu små följsamma varelser som gärna upptäcker världen vid en glad valpägares fötter =). De är riktigt glada och spudlande och allt nytt är världens roligaste sak. Ett ben, en kartong, ullsockor ja nästan vad som helst. Ska bli toppen att få följa dessa små sprallpaket genom livet. Extra roligt att en av valparna hamnar hos en "gammal" valpköpare som nu också ska bli fodervärd. Söta Buick Invicta stannar inom familjen och förhoppningsvis hjälper hon till med kommande generationer av StopnStare hundar.
 
Vackra killen Buick Skylark "Skye" söker fortfarande det perfekta hemmet, jo visst är man petig ;-). 
Han är en riktigt lovande liten kille som gärna får komma till någon som är sugen på att prova att ställa ut. Alternativt i Stockholm med omnejd så att jag kanske kan få äran att ställa ut honom själv. Det är absolut inget krav, det bästa hemmet är ett hem där det klickar mellan hunden, valpköpare och uppfödare. Han är ingen blyger men ser gärna över situationer innan han springer in i dom. Han har ögon som verkligen ser in i en och värderar vem man är. Han är en mysboll och vill gärna vara i knäet och har enorma pusskunskaper. Hemmet han söker ska vara ett aktivt hem där det finns tid för honom som hund. Ett hem där han får ta plats och fortsätta vara precis så kärleksfull som han är idag. 
 
Känner du att han kan vara något för dig så hör gärna av dig!  Mail: [email protected] eller via telefon: 0737-36 33 53. Jag säljer inga valpar utan minst ett besök. Skickar du ett mail så beskriv vem du är och vilken typ utav hem du kan erbjuda. Berätta gärna om varför du vill ha just en Staffordshire bullterrier samt vad du vill med ditt hundägarskap. Jag är den uppfödare som förutsätter att man vill ha en vidare kontakt samt att man vill komma på träffar och hålla mig uppdaterad genom hela hundens liv. Jag finns här för frågor stora som små och stöd i allt vad man kan tänka sig. Att köpa valp från mig innebär att man vill ha en engagerad uppfödare och att man letar efter någon som lagt ner jobb, tid och energi på sina valpar. Väl mött!
 
                                                           Buick Skylark
 
Här kommer också en bild-kavalkad från dagens röj på gräsmattan =).
Yen arbetskollega men också uppfödarkollega kom förbi för en valptitt!
Blev inga stillbilder direkt...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Det var allt!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stina Hermansson

Jag är helt totalkär i Sky. Önskar man hade möjlighet att köpa valp nu.

Hoppas man kan köpa valp av dig i framtiden då hem och jobb är säkrat! :)

Svar: Ja han är riktigt läcker min lilla Skye! Har han funnit sitt perfekta hem och ingen är gladare än jag. Du är så välkommen att höra av dig ;)
Camilla

2013-09-22 @ 22:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0