Ann & Joakim myser med valparna

I förra veckan var Ann och Joakim på sitt andra besök för att hälsa på sin prinsessa. Näsborrarna fylldes med valplukt och händerna fick nya rispor efter vassa valptänder.
Med kameran i högsta hugg försökte de ta kort på valparna, vilket inte alltid är det lättaste =).
Men jag blev imponerad av bilderna jag fick på mailen, lyckas man få med en HEL valp och i fokus så är det ju toppen faktiskt, hi hi hi.
Ann hade med sig den mest underbara kladdiga choklad kakan. Mums va god den var! När jag kom hem efter jobbet den kvällen vid 23:00, ja Ann då slank sista biten ner =).
Ja lovar att den ropade på mig när jag kom innanför dörren!
.
Här kommer en liten bildkavalkad!
I skuggan trivdes alla bäst....
Lilla Lucille ser lite trött ut..
Bonnie B hittar en liten grankvist.
Mr Sandman leker med Joakim (Ring Disney jag tror vi har nästa Dumbo =))
Gamla strumpor är helt klart värt att slåss för =).
Dyrka undrar vart hon ska gömma sin dyrgrip som hon har snott ur valplådan...
Peggy Sue visar sin blyga sida.
Bonnie B övar sina poser, det här är sötposen =).
Ser ut som Hey Rosalie och Rockin Robin är de små valparna som undrar
hur man får mamma att dela med sig av bytet?
Grillöverdraget är fruktansvärt spännande att busa med.
Peggy Sue, Hey Rosalie och en liten Mr Sandman på ena hörnet.
Lucille försöker sig på en smygare, hoppas grillen inte ser henne.
Mjölkmaskinen har stannat till.
Sen slår tröttheten till. Lucille somnar in.
Peggy Sue landar på sidan.
Mr Sandman landar på rygg.
En trött Rockin Robin säger hej då!
.
Allt för den här gången! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0