Buick Bliss bebisarna växer så det knakar

Tänkte dela med mig av lite bilder som trillar in på bebisarna som bara växer och växer <3.
Alla dessa underbara valpköpare som håller mig uppdaterad, gör en glad i själen =). Det verkar tränas, mysas och lekas i överflöd precis så som ett valpliv ska vara. Saknar småttingarna och hoppas att jag snart får klämma och känna på dom igen. Några ska till att ställas ut för första gången nu snart och jag hoppas jag kan vara där för den premiären men skickar iaf massa lyckönskningar!! 
 
Buick Wildcat från sin bästa sida! 
 
Buick Wildcat sover sött efter valpröj
 
Buick Skylark fina killen, fortsätter att utvecklas till en riktig snygging <3.
 
Buick Skylark i sitt fina bling bling halsband.
 
Buick Century har span på något spännande 
 
Buick Century i en av sina Hurrta selar, har sett att det har köpts ett par sånna ;).
Gosiga valpmagen tittar fram <3.
 
Buick Invicta på en tunnelbanetur med sin storebror Rockin Robin ifrån Selected Hits kullen.
 
Buick Invicta myser gärna på sin bror också <3.
 
Jag vill också skicka ett stort tack till alla de som har visat ett intresse för valparna från den här kullen. Det har varit väldigt trevligt att prata med ett flertal av er! Kanske ses eller hörs vi i framtiden =)
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0