Buick Bliss kullen är här!!

Äntligen så har de anlänt! 
Vid två tiden på dagen igår så började Alva att föda sina bebisar. En kanon förlossning följde med mycket bra värkarbete. När första tiken kommit ut så önskade jag att den snart skulle få sällskap då Alva tvättade och tvättade och tvättade den lilla damen. Alva ville sköta allt själv och det fick hon för hon var så duktig. Känner mig väldigt bortskämd med en sån härlig valpning och dessutom mitt på blanka dagen <3.
Bara jag med min kaffekopp och naturens under! 
Alla mår utmärkt det dias så det sätts i halsen. Alva vill inte lämna lådan ens för att gå och kissa så det är bara att lyfta ut henne och sen är det snabbt in igen, hon är försiktig när hon bökar runt och tycker det är läbbigt att lägga sig ner. 
 
Det är med stolthet som jag presenterar StopnStares Buick Bliss kull:
 
Tik 1:
 
 
Tik 2:
 
 
Hane 1:
 
 
Hane 2:
 
 
 
Alva hälsar!!
 
 
Det var allt för den här gången!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hella

Var ju tvungen att kika in här när jag såg på fb att ni fått valpar. Guud så söta, lär ju kika in framöver igen för mer bedårande valp bilder :)

/ Helena

2013-08-01 @ 20:14:59
URL: http://www.hellaas.blogspot.com
Postat av: Sandra o Assar

Grattis! De är bedårande allihop! <3

2013-08-02 @ 23:47:38
URL: http://cypriotiskherdehund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0