Reklamhundarna

Haloj allihopa, nu var det ett tag sen igen =). Nu måste jag få mitt bloggbehov stillat!
.
Uppdateringen för mina små omplaceringar kanske ni är nyfikna på?
Jessie den lilla damen fanns i min ägo i knappa två veckor och är nu högt älskad i sitt nya hem =). Det har gått jätte bra för henne att knyta an till sina nya ägare och de nya ägarna är jätte nöjda med sin nya familjemedlem.
Champis fanns i min ägo i nära tre veckor och bor nu med en ny husse som älskar honom. Både Champis och Jessie trivs och är mycket lugnare utan varandra och att separera dom inför sina nya liv var det bästa för dom.
Tack vare er därute så får dessa två yrväder en ny chans till familjeliv. Till alla er som har hört av er, NI ska ha stort tack och mitt hjärta tar extra skutt för att ni finns och är villiga att öppna era hem.
Till Champis och Jessie kan jag vara säga, lycka till små hjärtan!
.
Nu vidare till mina hundar som blivit lite reklam hundar på Albano =).
Jag tänkte bara visa er foton på mina små knytten som nu finns lite varstans på Albano.
.
I väntrummet kan man se oss sitta utanför Albano.
I korridoren kan man se Dyrka visa sin snygga sida =).
Vi finns även på Albanos lilla broschyr, Zitra sköts på bilderna av Johanna som inte ville missa ett foto oppurtunity!
.
Sist får ni en nytagen bild på mina skönheter när vi var på picknick vid Ulriksdalsslott =).
.
Ikväll är det onsdag och det innebär onsdagsträning!!! Hoppas bara solen behagar vara med oss.
Tills vi ses, stor kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0