Första utställningen för Selected Hits kullen!! (Inoff)

Ja herreminje en bättre första utställning kunde man knappast önska sig! Jag är så nöjd med hur mina älsklingar utvecklats sedan sist jag såg dom. Härligt maffiga killar, precis som jag gillar dom och en underbart söt och härligt proportionerlig Lucille visade upp sig från sina bästa sidor idag.
.
Alla kom med glatt humör och härligt spralliga valpar. Själv sov jag knappt en blund natten till idag. Tog igen det när jag kom hem och sov tre timmar till. Det behövdes!
Yen, min kollega hade med sig sju av sina åtta valpar så dom fick jag också kika på igen. Det var två valpar av totalt 12st som inte var våra. Sex tikar och sex hanar var på plats.
Alla var super söta så där som bara staffevalpar kan vara såklart!
.
Det var inte många snygga bilder som jag hade med mig så om mina kära valpköpare har något fint att visa upp så skicka det till mig!
Men jag lägger ut ett par stycken i alla fall.
.
Mr Sandman med matte Viktoria slutade som 3:dje bästa hane. Modiga Viktoria fick valpbitna händer gjorde ett super jobb i ringen med gladaste Elvis som sprallade så det stod härliga till =)!!
.
Han är super läcker tycker jag och med lite ringträning så kommer han att visa sig som en prins!
Han är precis i min smak!
.
Lucille Alias Lucy var söt som socker med ett underbart uttryck, en mysigt kolsvart liten näsa och massor med härliga fläckar. Med en snygg debut knep hon BIM vilket jag hoppas matte Nina tycker var minst lika roligt som jag tyckte det var!!
Följ nu med till Göteborg Nina =).
.
Nina står och drömmer sig bort, kanske drömmer hon om vinst! Tack Nina för det superjobb som du gör med Lucille, hon kunde inte ha fått det bättre!
.
Rockin Robin, den lilla pansarvagnen gick in idag och rodde in BIR, helt solklart! Matte Petra hade tränat och Robin var helt med på noterna om vad som skulle göras. Han stod som ett ljus och vilka underbara rörelser.
.
En superstart värd att skryta lite om! Han var i jätte fint skick Petra och kommer att bli en riktig bomb.
.
Så kommer lite bonus bilder =).
.
Elvis tror han  är gunghäst =).
.
.
.
Tack allihopa för en kanon dag, jag är jätte glad att ni ville komma. Ni tar hand om mina valpar på bästa sätt och ni ska vara stolta! Hoppas ni fått blodad tand efter den här dagen!
Som uppfödare kan jag inte vara gladare med så fina placeringar på alla mina tre grisar på en och samma gång!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS!! Mina underbars små barnbarn! Klart ni ska haka på till Götet så gammel tant Laila får chansen att klämma lite på er...! Stora kramar mormor Troja

2010-11-14 @ 19:43:04
URL: http://www.Joddricks.se
Postat av: Sandra-pandra

Men vad fina de har blivit allesamman! Tänk att de små korvarna har vuxit sig så stora och snygga. Dessutom har du ju sådana härliga valpköpare som ställer upp och visar hundarna så snyggt. Vilket härligt gäng ni verkar vara!

2011-02-05 @ 17:37:34
URL: http://www.cypriotiskherdehund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0