Parningen gjord!

Jaha då var det längesen igen då...
Begravning i går, känns skönt att det är över. Det är så mycket känslor med hela tiden att man går omkring och känner sig som en spänd fiolsträng.
Tålamodet har väl minst sagt varit litet....
Men nu är det avklarat och allt måste gå vidare, livet trycker på och väntar inte på någon.
Det är bara att hänga med.
Ett stort steg är avklarat på väg mot framtiden!
Parning har skett mellan:

Hot staff´s Qualified to win och Joddrick´s Athena






För detaljerad information kika in på hemsidan istället!

Det ska bli en underbar resa att få följa med på. Bara att hoppas att det har tagit sig. Tiden kan inte gå saktare...
Jag hoppas på en massa söta knoddar med mycket vitt. Dyrka kommer att bli den bästa av mammor och Zitra den bästa lektanten i hela världen. Jag hoppas såå att jag får ha en massa små staffe-grisar att mysa med sommaren lång. Jag ska lära dom allt jag kan!! =)
Så kul, hade någon sagt detta för ett år sedan så hade jag bara skakat på huvudet men nu kan jag inte se fram emot något med en härligare känsla.
Ännu en kul grej ploppade upp igår. Jag fullkomligt älskar ju att baka och nu när min svärfar öppnat fik så fick jag förfrågan igår att baka lite till dom. Tänka sig att få betalt för att baka?
Låter som en dröm.....
Ska ju gå en tårtdekorations-kurs i höst också och kanske kan jag få göra tårtor på beställning så småningom. Inte kunde vara roligare!
Jag kan fortfarande inte riktigt förstå det, att se någon köpa MITT bakverk och säga Mmm så god.
Ja på fredag ska här bakas!!!
Smakprov!





Snart på ett kafé nära dig!

På tisdag hoppas jag att jag håller i min första kurs i grundlydnad. Ska ringa runt och kolla så att alla kan komma och sen blir det väl lite planering då på måndag. Funderar på om jag hinner ordna ett tillfälle med teori....
Sedan ska det filmas också inför redovisningen till hundenshus. Jag känner mig inte så orolig för examensprovet för jag tror jag klarar det, det är senare när det är dags att hålla kurser själv som man får se om nerverna håller =)
Var på The Baseballs konserten också i veckan, vilket ös!!!
Fantastiska röster och underbar musik. Dansade så jag hade ont i fötterna. Sedan bar det av till Golden Hits där vi sjöng karaoke resten av kvällen. Tack både Denice och Oskar för en trevlig kväll!
Är så glad att jag började 16:00 dagen efter.
Livet går vidare och ibland får man lite whiplash av bergochdal-banan. På med stödkragen och kör hårt.
Avslutar med lite nya bilder på grisarna...

Tack för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0