Dyrka ca 4v kvar

Herre min je!
Undrar hur stor Dyrka har tänkt att bli?
Jag tycker hon är stor redan nu!
Ja vi på jobbet undrar hur många hon gömmer därinne egentligen?
Mamma hennes fick ju 10 valpar ena gången och 11 andra gången så.....
Hanen har som mest gett 5st.
Jag vill ha...för önska har ja hört att man får göra =).....6-7st.
Lagom tycker jag =).
.
.
.
Här kommer dagsfärska bilder:
Hemma i klädkammaren när matte surfar, tråkigt.....
.
Det liksom flyter ut lite på sidorna kan man säga.
Alltid svårt att visa magen på bilder, speciellt på en svart hund =).
Buklinjen är ju nästan rak och tuttarna växer så det knakar!
Vill inte vara med på bild helst.
.
Mattes hjärta!
.
Busfröna, Dyrka sitter sååå fint...
.
Och så Zitra på ett hörn!!
.
Lite från idag  Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0