Glad Midsommar!

Glad midsommar på er allihopa!!
Det är så härligt att det är så varmt och gött ute!
Det enda super jobbiga är dessa eviga mygg, tänk er den svenska sommaren utan mygg, det är himlen!
Valparna växer så det knakar och spräcker nog idag 600g sträcket flera av dom vilket betyder att några redan dubblat sin vikt sedan födseln. På de vita luddissarna ser man nu hur det mörka pigmenten börjar komma på nos och läppar. Helt magiskt.
Jag längtar tills ögonen öppnar sig och de blir mera hundar och mindre korvar. Om än väldans goa korvar.
Redan nu luktar de ljuvligt, tycker jag =). Nu sover de inte lika tätt ihop utan ligger lite varstans i lådan och snusar. De äter med de mest härliga ljud och skriker skärande när något inte är som det ska.
Dyrka har börjat vilja följa med på små promenader och kommer nu och hälsar när man kommer hem. Hon har också sagt till att hon ville ha en madrass att sova på precis bredvid lådan så att hon ibland kan ta en time out.
Hon äter med som en häst fast just nu ser hon ut som ett spjälstaket och jag tror att folk som ser henne inte tror att jag har gett henne mat på minst 6 månader. Hua hon ser hemsk ut den stackarn.
Idag blir det ett lugnt firande hemma med två kompisar och grill och gott dricka.
Hoppas ni alla får en mysig dag!
Kram!
.
Tik 1
.
Tik 2
.
Tik 3
.
Tik 4
.
Hane 1
.
Hane 2
.
Hane 3
.
Mästerfotografen har slagit till igen!!

Kommentarer
Postat av: linn

ÅÅÅ de är för underbara! Tik1, Tik4 och Hane1 är mina favoriter... fast Tik2 är ju också ljuvlig... hmm.. och Hane2 också, äsch, kan nog inte välja, alla är underbara! Kram och glad midsommar!!!

2010-06-25 @ 12:56:11
URL: http://www.peringos.se
Postat av: Anonym

Åhhhhhh de är underbaaaaaaaaaaaaaara!!! <3 <3

Jag snor tik 3 och hane 1!!! Mina favvisar!!! Pussa på dem massor så länge tills jag kommer och pussar på dem på riktigt!! KRAM!!!!!!!!!!

2010-06-26 @ 01:15:50
URL: http://www.raggorgeous.se
Postat av: Therese

Åh vilka söta små underverk! Har inte varit inne på att tag så jag har missat att ni fått valpar. GRATTIS!! synd att ena hanen inte klarade sig men härligt att höra att alla de andra valparna växer och mår bra =) Gissa om man blir sugen på en liten rackare ;P

2010-06-27 @ 23:19:42
URL: http://bruce.bushundarna.se
Postat av: Jessica

Gud så fina valpar...:-) man blir så sugen..

2010-07-05 @ 12:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0