Valpbus

Måste bara dela med mig utav denna söta bildserie
.
Var är maten, jag är helt säker på att den borde vara här någonstans.....
.
Men ursäkta mig....det saknas något här...
.
Jo hallå kyparn jag skulle vilja lägga in ett klagomål.
Va vad säger du?
Det finns ingen mat?
Kom Rosen får du höra vad de säger.
.
Men du måste skoja, vi e ju hungriga?
.
READ MY LIPS! Det finns ingen mat här!
.
På henne, hon ska få för ingen mat!
.
Aha, jag tar hennes fot!
.
Jag har henne snart!
.
Hon smiter, jag tar hennes hälsena!
.
Jag tar den andra!
Nähe hit kommer vi inte tillbaka utslängda med ryggen före när allt man vill ha är lite mat.
Allt detta medans vissa andra sover lugnt bredvid.
Ha det gött tills nästa gång 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0