Lucille har hittat hem!

Jag vill börja med att berätta att min lilla Lucille har hittat hem.
Tack Nina för att du öppnar ditt hem och ditt hjärta.
Hon kommer att få det toppen hos dig!
Jag är så glad att det löste sig för min vita ängel, hon förtjänar det.
.
Nu börjar livet återgår till det normala här hemma.
Min fodertik Hey Rosalie och Peggy Sue är de enda kvar som röjer gärnet.
Peggy Sue flyttar hemifrån nästa helg när matte kommer hem igen från USA.
.
De stora hundarna fick ett välförtjänt bad igår. Nu luktar de gott igen =).
Allas klor klipptes även de små, de är så snälla.
Inbjudan har skickats ut till alla valpköpare om valpträff den 5 sept, så kolla era mail!
Jag hoppas på att alla kommer!
.
Själv har jag två härliga veckor av semester kvar. På tisdag åker vi till Krakow och ska spendera några dagar i mysiga polen.
Jag kan tala om att det behövs lite semester nu!
Tack goa mamma som tar alla hundar!!
I helgen var det Stockholm Cruising och den tillbringades som sig bör på gatan i bästa klänningen och något gott att dricka i handen. Massa fina bilar som vanligt, vill ha!
Avslutning var på Moonshine där det dansades och snackades skit så det stod härliga till.
Kockan 06:00 mötte jag så äntligen sängen och gick och la mig väldans nöjd =).
.
Idag bjuder jag på lite bilder från valparnas sista vecka här hos mig!
.
Johnny och Peggy myser ihop.
.
Mr Sandman kikar på behörigt avstånd.
.
Mysisar!
.
Mr Sandman, Bonnie och Rosen leker lady och lufsen med en pinne.
.
Rosen, Johnny och Peggy som alla har hittat något spännande.
.
Mr Sandman ser lite trött ut viktigt dock att fortsätta gnaga på pinnen.
.
Robin längtar tills han blir stor för då ska han spela mycket fotboll.
.
Bonnie har tröttnat....ser ni blicken, åh vilka jobbiga syskon man har.
.
Men du får inte plast!!! Finns det hjärterum så finns det stjärterum.
.
Robin söta killen med ett staffe öra och ett labbe öra. Var det renrasigt sa du?
.
Mysträff på filten under bänken.
.
Lucille hela tiden strängt upptagen med en liten bit grisknorr! MUMS!!!
.
Det var allt för denna gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0