Ullared...ja mest ullared iaf =)

Ullared ullrade där har varit poch handlat...trallalaalala. Som så många andra tjoho tjoho.
Det var en upplevelse, det är som en sekt där nere där varje pinal vänds och vrids på för att någonstans passa in i det egna hemmet för visst gör den väl det så billig som den är?

Och jag var inte värre jag, shoppade loss gärnet! Bäst var nog en fusk skinnjacka som jag köpte som jag typ alltid velat ha men aldrig hittat någon som jag gillar eller har råd med men på ullared ja se där fanns den!
Ska även tipsa er om gall-tvål som jag köpte där nere och även lurade på min mor för den är ju så bra, här ska ni se.

Smutsig sko som är tvättad flera gånger med vanish och vanligt tvätt medel har även provat med tvättgel för just gympedojjor. Skon är typ helt missfärgad. Men nej....ingen lycka...förens nu!



Ja säg är det inte galet! Trycket tålde inte riktigt det varma vattnbet som jag drog på med denna gång men jag hade fått nog helt enkelt och skåda...en VIT sko!


Köp galltvål...NU!

Passade ju även på att kika in till den tilltänkta kavaljeren till Dyrka som lägligt nog bodda ca 20 min från Ullared. Han var en riktigt mysig kille! Jag tackar både Eva och Laila som lotsar runt mig i denna nya värld av uppfödning. Jag kommer att lära mig så himla mycket och jag känner mig riktigt trygg. Det ska bli så himlans spännande.
Här kommer en liten bild på Günther.



Och en till visst...



Jag har ju även pysslat lite, givet eftersom det snart är jul allihopa så måste man pyssla....
Så här ser det ut när jag pysslar...lägg märke till den obligatoriska kaffekoppen!


Här är det färdiga resultatet...


Ett ullaredsfynd i form av ett jätte martiniglas fick bli ett litet bo åt en hemlös tomte....


Så en liten bild på hur man ligger bäst i sängen nu när det börjar bli kallt.....



Och tillslut en bild på Zitra som änteligen kan vara stilla då man tar fram kameran!
Sötnöten alltså =)



Själv e jag ledig och ska njuta av bak med Carro, lite julklappshandling, dricka en massa glögg leta en stiligt julgran och hoppas på en lycklig gris till julbordet. Stor Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0