The Furminator!

Jamenvisst tänker jag göra som många andra och recensera denna über karda!
Vilken trevligt liten stund vi hade jag och katten.......

Bildbevisen:


Lättad går hon iväg....



Samlat det mesta i min hand, sätt ben på den, tänk huvudet neråt, det svarta är nosen och så är det en shi-tzu valp!



Har även pysslat lite hemma, tänkte köpa fina vita bokstäver att ha i min hall men kom på att jag ju kan göra enga, kanske inte lika fint? Bestäm själv!



Med sidenband och träkulor:



På plats i det lilla fönstret ovanför dörren! Välkommen hem!


Kommentarer
Postat av: linn

Å va fint med "home" där i fönstret :):) jättefiiint! Du är så duktig och händig

hahah.. shi-tzuvalpliknelsen var helt underbar!! stor kram vännen

2009-08-24 @ 22:51:17
URL: http://www.peringos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0