Valpar 2013

Välkommen hit!
Äntligen var det så dags för valpar hos kennel stopnstare igen =). Något jag har längtat efter alldeles för länge! 
Men livet tar de vändningar det tar och man får gott vänta tills tiden är rätt ibland.
 
Även denna gång bar det av ner till Göteborg för parningsdejt. Laila, kennel Joddricks tog emot oss med öppna armar och fick mig och hela hundfamiljen att känna oss varmt välkommna.
Själv fick jag kika lite på valparna som Laila hade hemma och det gav bara mersmak!
 
Goaste Trazzel var någon jag sedan länge haft ett span på och jag tycker han har utvecklats väldigt fint och är en staffe helt i min smak. En glad kille med fart och fläkt. Att se honom i egen hög hundighet gjorde mig inte besviken och inte Alva heller. 
 
 
 
Med ultraljud är nu Alva bekräftat dräktig och valparna beräknas komma vecka 31. Halva väntan är alltså över och spänningen är olidlig. Är man intresserad av en valp från denna kombination så är man givetvis välkommen att höra av sig! All kontaktinfomation finns på hemsidan tillsammans med en hel del annat =). 
 
 
 
 Det ska bli oerhört roligt att få följa ännu en generation stopnstare hundar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0