Positiva tankar...

Hejsan allihopa.
Har inte skrivit på ett lååångt tag nu.
Som de flesta av mina vänner vet så går jag igenom oerhört mycket just nu i mitt liv.
Tack till er alla för ert enorma stöd, nya som gamla vänner lyser upp som stjärnor i mörkret.
Så idag har jag tänkt att jag ska skriva om sakerna i mitt liv som gör mig glad.
Eller hur, för de finns ju där.
.
1 Mina vänner och min familj så klart, utan dom är jag inget alls.
2 Mina hundar, ja jag vet de är mina bebisar. Orken kommer tillbaka.
3 Doften av blommor ger mig lugn, Ulriksdals trädgård: en oas för själen.
4 Lukten av kaffe på morgonen, ljuvligt.
5 Tårtkursen i oktober, längtar otroligt.
6 Min härliga tvål från Yasuragi, fullständigt beroende framkallande.
7 Badkaret, Badkaret, Badkaret....
8 Internet en källa till vad du än vill. Hjälper tankarna och bryter upp i mörkret.
9 Mitt hundintresse, ett aldrig svalnande kall.
10 Viljan att inte må så här dåligt.
.
Jag har fått små uppdateringar från mina härliga valpköpare.
Jag tänkte dela med mig av deras bilder i dag på mina mirakel.
.
Johhny B Goode
.
Johhny B Goode
.
Bonnie B
.
Bonnie B
.
Rockin Robin
.
Rockin Robin
.
Lite uppdateringar har också skickats via sms. Men Maila mig bilder gott folk, gör min dag =).
Kram på er alla!!

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Söta bilder! Men dom 2 första är Mr.Sandman.

2010-09-16 @ 17:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0