Vårig promenad

Idag åkte jag över till min goa vän Carro och hennes alla härliga katter och mysig rottiskille Boris och spenderade det mesta av dagen med att prata världsliga ting. Sedan bar det av ut för att låta hundarna springa lite. Vilket väder det har varit idag alltså, trodde inte solen skulle hitta till Svergie igen efter den här vintern.
Här kommer en härlig bild kavalkad!
.
.
.
De tre musketörerna!
.
Det badades i ett härligt träskigt dike..
.
Till och med Divan tog sig ett härligt dopp..
.
Att äta gräs kräver ingen kossa....
.
Det räcker med en staffe....
.
Bäst att springa av sig gräs kalorierna....
.
Den här polen måste vara till mig tänkte Boris...
.
Och tog sig ett dopp till..."hålet" räckte alldeles utmärkt för att bada en rottis...
.Lite sola på det så e dagen gjord!!
.
Åh Zitra tyckte hon hade hittat middagen då hon kom med en DÖD RÄV...
vadåra såååå äcklig är den väl inte...Stolt som en tupp va hon....knäppisen..
.
Men visst syns det att Dyrkens mage växt lite, blir ingen Beach 2010 för henne.....
.
Mot nya tider.....väntans tider.....kram på er........
Och NEJ ingen av mina hundar luktade sommaräng när vi kom hem........
....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0