Snart semester!

Nu är det äntligen semester på G! På fredag är det så äntligen dags för lite skön avkoppling. Under veckan är Dyrka med Yen och hennes staff Olga (som ni säkert sett i tidigare inlägg) på Gotland och laddar inför helgen då två utställnngar går av stapeln. Jag åker ner på fredag och hoppas på lite goa placeringar i ringen. Håll tummarna!

Jag har precis varit sjuk oxå, givetivs en liten förkylning så här i sommar vädret med en släng feber vid sidan av. Intressant vart jag hittar alla förkylningar? Eller ja i detta fallet så var det björn som så snällt kom hem med den.
Men nu börjar det ordna upp sig även om det är en envis bacill tycker jag.

Nästa stopp på semestern blir landet i smålandskogar. Tillsammans med Caroo och hennes Rottweiler Boris. Hundarna ska på grönbete tänkte vi och vi behöver lapa sol och vila upp oss inför varje kväll då vinet kommer fram!
Åh det ska bli så mysigt och jag tror Carro pallar av den lite bohemiska stil som vi kör med på vårt landställe =)
Är det bara fint väder så är det kalas!

En utlandsresa planeras också, kanske turkiet, tunisien i år igen eller bulgarien? Vi får se, bara där är sol och bad blandat med mat och shoppping så e jag nöjd. Vet inte hur det blir med blogginläggen men ni får ge er till tåls, tids nog kommer här florera av bilder på nöjda hundar och bruna ägare.

I morse hux flux slog min första pion ut och den vill jag dela med mig av så vacker var den. Fler knoppar är på väg.

                                    

                             Hittade sedan ett kul program på internet där jag ordnade till den här bilden:

                                    

 Hoppas ni får en underbar semester, jag ska göra mitt bästa för att göra min minnesvärd!

Kommentarer
Postat av: linn and the muppets

Hej stumpan! Roligt att läsa din blogg! Ville bara skriva det. hoppas vi syns på gotland.. eller rättare sagt, vi SYNS på gotland ;) puss och kram

2009-06-30 @ 23:10:38
URL: http://www.peringos.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0