Gotland

Halojsan!
Imorn bär det av till tunisien, med förhoppning om att få se den sol som vägrar visa sig mer än 5 minuter här i sverige. Tänkte dela med mig av mina gotlandsbilder där vi hade en trevlig utställningshelg. Dag 1 gick ju mindre bra medans dag 2 gick strålande.
Är trött på domare som tycker Dyrka har en dålig överlinje visst är den bruten men det är ju för att det sitter två feta muskler där! I mina ögon bör det istället i kritiken stå musklad istället för dålig topline, blä! Tycker det borde vara ett giltigt skäl för dålig topline och istället en god sak att ha en välmusklad hund? Ibland fattar man inte hur de tänker. Domaren på söndagen tänkte iaf som jag! Sedan fick jag nerslag på trång underkäke på lördagen vilket hon iof har men bettet är korrekt och tänderna sitter som dom ska, trist. att honsedan har enl domaren på lör en "lös" armbåge ja något kan man ju alltid hitté på. Är iaf nöjd med min helg, mycket tack vare mitt trevliga sällskap. Tack Yen för en trevlig helg!
Kritiken finns att läsa på hemsidan. Ha en trevlig vecka för det ska jag! Kram!

                                                                         Olga med lillmatte Linn
                                 

                                                          Olga softar på stranden i fin t-shirt!
                                  

                                         Dyrka med de ljusa ögonen. Plats: innanför ringmuren.
                                   

                                                                               Dyrka posar i Visby!
                                     

                                                      Dyrka flexar musklerna till Linn´s glädje.
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0